czwartek, 14 listopada 2013

,,Mój nieposkromiony apetyt na życie"



Zaczarowana przez księżyc... mam ciągle nieposkromiony apetyt na życie i nie kończącą się miłość do szmaragdów. popadanie od skrajności w skrajność - stwierdzenie mojej mamy: w tobie jest wszystko, jesteś taka pomieszana...czasami próbuję połączyć swoje skrajności w jedno, uporządkować siebie ale w moim przypadku to nie działa, może tutaj znajdę odpowiedź dlaczego tak jest:

http://kompresja.pl/dlaczego-kreatywne-osoby-czesto-zachowuja-sie-bez-sensu/

cały czas szukam siebie. nie potrafię być ciągle taka sama, jestem jak kameleon, który ciągle zmienia kolory.... życie jest zbyt piękne i pociągające, żeby być ciągle jednorodnym i takim samym!

Uwielbiam zmiany i chciałabym w życiu spróbować wielu rzeczy - Nie potrafię przestać pochłaniać, odbierać i przetwarzać... fantastyczna jest możliwość ciągłego odkrywania. ciągle powtarzam, że życia mi nie starczy na te wszystkie wspaniałe rzeczy, które chciałabym zrobić... życie jest dla mnie ciągle inrtygujące, bo potrafi zaskakiwać i robić nam niespodzianki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz